wtorek, 15 kwietnia 2014

PLASTIC



Natknęłam się na ich kawałek całkiem przypadkowo parę tygodni temu szperając po YouTube  w poszukiwaniu ciekawych dźwięków. Po pierwszym przesłuchaniu I want U nawet przez myśl mi nie przeszło, że autorem tej piosenki może być zespół z Polski. A jednak! Pewnie dla części internautów moja egzaltacja będzie niezrozumiała i nieco nie w porę - zespół gra i tworzy już od 2003 roku - jednak ja na ich utwory natknęłam się dopiero teraz... i z pewnością przyznaję, że lepiej późno niż wcale.




To co w ich muzyce urzeka najbardziej to energia. Wybuchowa i niesamowicie smaczna mieszana funku i nowoczesnej muzyki elektronicznej z lekką domieszką jazzu i chilloutu, a czasem nawet bigbitu (Tak cię kocham). Idealnie nadaje się do posłuchania w drodze do pracy, potańczenia przy domowych porządkach czy wieczornej przejażdżki na rowerze. I to wszystko twórczość naszych rodzimych artystów - Brawo!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz